I'll Never Forget You :')


Assalammualaikum :)
Umai here . Im back ! haha xD
Setelah berabad lamanya blog nie sepi tanpa kata . Now Im here to share more stories bout my LIFE ! hehehe . 
Cukup-cukup lhaa dengan MUKADIMAH nie :D


 Sedih rasanya bila kawan baek yang TERBAEK yg pernah kita ada terpaksa tinggalkan kita untuk menuju selangkah lagi ke hadapan untuk mencapai cita-cita dia . Mungkin tak patut kita terlalu sedih dengan pemergian dia untuk menimba ilmu , tapi umai tak dapat nak kawal perasaan sedih tu sepanjang hari-hari terakhir kitorang spent time bersama :')
Rasa sebak tu mesti akan datang setiap kali terpandang wajah-wajah yang selama nie selalu ada di sisi kita setiap masa . Terlalu sukar untuk melepaskan dyorang pergi . We NEVER SAY GOODBYE to each other . Cuma perkataan TAKE CARE yang sentiasa terucap . Sedih sangat bila teringat kenangan-kenangan suka duka sepanjang kitorang kenal . 
KAMI tersangat lhaa ramai . 15 orang semuanya ! Ramai kan ? semua sekali merupakan BEST FRIENDS FOREVER ! Walaupun ada masa kami bergaduh , tapi tak pernah sekali pun kami putuskan persahabatan yang indah nie :') 
ALHAMDULILLAH , ALLAH kurniakan kawan-kawan yang tersangat HEBAT untuk menemani umai sepanjang perjalanan hidup umai .

Mungkin lepas nie kami jarang berjumpa . Tapi itu tidak bermakna kami akan melupakan mereka :) Sampai bila-bila pun kami tetap SAHABAT SELAMANYA :')



Saat-saat terakhir kami bersama :) dengan linangan air mata kami berpelukan dan menitipkan pesanan-pesanan terakhir . InsyaAllah , panjang umur kita jumpa lagi :')

#KamiSahabatSelamanya#
" />
Suka ? Like lhaa ^^

No comments:

Post a Comment